tisdag 24 juli 2007

Länge sen nu...

Fick lite skäll idag (det var inte så farligt som det låter) av min underbara kompis Erika.W som var här på besök att jag inte bloggar så bra =). Så här kör vi...

Vad har hänt sen sist då??? Har haft grillmiddag med Erika.S och Maria med alla ungar, det blev riktigt najs faktiskt. Tyvärr inga pics..
Har även grillat (och pimplat MYCKET vin under en kväll med min morbror, hans tjej och två av mina kussar.



Kusin Peter och jag...Otroligt proffsig bild...Jag e nästintill askalas ;)..men roligt var det...

Kusin Maria och hennes Albert, de ska få baby nr 2 nästa månad!!!!!!



I söndags, typ den enda dagen det inte regnat på den sista tiden =) så hockade jag upp med Erika.W och Zakeja och solade och snackade...mest om boys ;) ofcourse...


Inga kommentarer: