onsdag 4 juni 2008

Riktigt dåligt bloggande!!

Sorry about that... Idag gjorde jag min SISTA lektion på Lhs!!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖÖNNNNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag e klar å jag e bäst.. =).. Haha.. Lovar jag e INTE det minsta självgod ;-)!! Avslutade med en kemilektion. Det var jättekul. Vi gick igenom massa kemibegrepp, och typ allt som hon tog upp var precis som jag hade skrivit, med formler å allt. Och jag kunde förklara för de andra! Jag säger ju att jag e bra!! =)...

Har varit å handlat idag till min fest imorgon. Det ska bli trevligt. Har inte bjudit så många men det känns bra, vill ha det lite lugnt, kan vara skönt det med..

I fredags så var jag, Erika.W och Frida.K på tanktömning på lhs- pubben, det var trevligt. Ganska så mkt folk faktiskt. Frida drog tidigt men jag var nog hemma vid fyra nångång..

I lördags så åkte jag ut till Djurö, till Ninnis landställe. Det var jättefint! Låg precis vid vattnet och stort var det, plus att det fanns både dusch, tvättmasikin osv. Så mamma, pappa och jag ska faktiskt hyra det en vecka i sommar. Då får man även tillgång till hennes båt, så det ska bli mysigt. På söndagen så tog jag och Sessa Värmdöbåten hem, det tog ca 2,5 timme, var HELT FANTASTISKT! Det är ju så fint i skärgården. Hela Stockholm e faktiskt fint!

Inga kommentarer: