torsdag 29 november 2007

Intervjuer

Idag har vi oxå varit hemma men sessa ska gå imorgon. Behöver både hon och jag nu! Har idag påbörjat julstädningen eftersom vi (jag och Erika) måste intervjua imorgon så då har jag ju inte hela dagen på mig för städning. Och jag VÄGRAR julpynta imorgon eftermiddag om inte hela hemmet är skinande rent, då inklusive fönsterputsning!! Och när jag slängde post och sånt så sorterade jag faktiskt ganska bra tycker jag. Hårdplast, mjukplast, glas och papper var för sig. Bra va!!!!
Har även hunnit jobba LITE med sammanställningen av en intervju. Prinsessan har beslagtagit datorn nästan hela dagen så... Men hon måste ju få göra nåt kul hon oxå.

1 kommentar:

Åsa sa...

Glöm inte att sortera metall!!!! Det är faktiskt det viktigaste. Plast och papper blir energi när de bränner våra sopor - och vissa tvistar om vilket som är mest miljövänligt - återvinna plast eller bränna till biobränsle.. Men metallen brinner inte. Och glöm inte att aluminiumfolie är metall - aluminium kostar massor att tillverka! och är lätt att återvinna.