måndag 5 november 2007

Dålig på att uppdatera =)

Länge sen man uppdaterade detta. Har helt enkelt inte haft varken tid eller ork att fixa... Sen sist har jag haft min 25 års fest. Det var JÄTTEKUL!!!!! Tack alla underbara människor som kom till festen och tack till alla som inte kom men som grattade mig i alla fall =) Bilder kommer senare...
Har haft mina yngre bröder här, en med flickvän. Det var kul att de kunde följa med ut. Mina päron har oxå varit här, mamma i typ 1 vecka å pappa i en halv... Det var oxå kul. Vi gjorde massa skoj, eller ja massor å massor mamma var sjuk å jag har pluggat. Men hann me stan å cosmonova bland annat..
I torsdags var jag, Åsa och ..?? kommer inte ihåg vad hon heter (en kompis till Åsa) ut på Kungsholmen å tog en drink, lite afterwork typ..Det var lite trevligt.
Vad har jag mer gjort..??? Hmmm...typ massor...men inget så kul så det förtjänar att omnämnas.. Pluggar mest, har börjat med C - uppsatsen...
Nej nu ska jag titta på lite ögongodis på tv ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var Marina som var med! ;-)
Trevligt att bara komma ut på stan lite, en bit mat o en drink.. ja, jag vet att jag kanske var tråkig som tog en kaffe på Lokal... men det var det jag kände för!

Anna sa...

Just ja så hette hon ja, jag e så DÅLIG på namn...Haha..det e lugnt =)... Tyckte oxå det var trevligt.