tisdag 27 november 2007

Sjuk =(

Idag är jag hemma med min lilla prinsessa. Hon har feber stackarn =( . Så vad gör man då för att fördriva tiden när ens barn är sjuka?? Jo man bakar, spelar spel, myser, tittar på film/tv... och försöker laga en tvättmaskin. Vår har nämligen gått sönder!!!!! Vattnet kommer in i maskinen men tar inte tvättmedlet och sköljmedlet. Så jävla irriterande, tvättar ju typ varannan dag så nu kommer jag få ett berg!! KUL!!!!!

Förutom att roa mig förfullt som ni märker så pluggar jag oxå..eller ja, försöker åtminstone =). Nu har vi bara en intervju kvar på fredag. Känns så skönt! Om jag inte minns fel så har vi nu skrivit 19 sidor och då inte ens börjat med sammanfattningarna och analyserna av intervjuerna eller resultatdelen och diskussionen. Så det blir nog iallafall några sidor till...

Nu ska kakan ut ur ugnen. Hoppas den smakar lika gott som den ser ut och luktar...

Inga kommentarer: