söndag 25 november 2007

Mardrömmar

Tjollahopp!!!
Jag drömmer mardrömmar om transkribering!!! Det e heelt sjukt hahaha!!! Och Erika.W får ta gestalten som mitt dåliga samvete, Förlåt =( . Alla mina tankar innehåller nåt om C uppsatsen nu för tiden. Igår var jag på middag hos Åsa och då sitter jag och redogör för allt jag gör, man ska ju beskriva alla steg man tar under arbetet i uppsatsen. Med andra ord man e inte helt hundra i tankeverkstan när man skriver så mycket.. Men de andra fick skratta lite så det bjuder jag på =) . För övrigt var middagen jättetrevlig och jättegod. Tack så mycket Åsa!!!
Efter maten gick jag Erika.W och Cattis till en Christian i Solna C på fest Det var Fridas kursare. Det var väldigt roligt. Var länge sen man var på en "riktig" hemmafest. Tillslut var klockan typ 02 och jag och Erika (Cattis drog vid 01) att de vi kände på festen (Frida och Annelill) hade dragit så där satt vi med alla andra och kände ingen. Men det var otroligt trevligt i alla fall. Många trevliga människor, var många KTH:are där. Så vi ramla väl ut därifrån vid typ kvart, tjugo över tre. Då både regnade och snöade det. Tur att det inte är så långt från mig =) . Vi (Erika sov över) var iaf. ganska så blöta när vi kom hem, inte trevligt =( ..
Idag har jag gjort absolut INGENTING. Typ bara legat på soffan och sovit i omgångar. Det var skönt. Prinsessan kom hem vid kl. 12. Å hon var oxå helt slut, vilket var bra. Hade blivit lite jobbigt annars...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk att jag är så himlans läskig... Hehe...