fredag 12 oktober 2007

Fredag!!!

Äntligeeeen e d FREEEEDAAAG!!!! I morgon ska jag sova typ jättelänge... Ska bli så skönt!! Den här dagen har känts crazybazy lång..helt galet! Har typ inte haft nåt tålamod heller.. Eller jag har ju försökt att "dölja" det men det har väl gått sådär... Igår var jag kvar aslänge på min praktik efter jag egentligen slutat för jag skulle vara med på ett möte med rektorn där. Å när jag suttit å väntat i ca två å en halv timme kommer de å säger; Men vi ska ju inte ha det mötet!! Ahhh...!!! Jag ville bara skälla på dem..men det går ju inte för de ska ju sätta betyg på mig!! Så det vara bara att bita hårt i tungan och säga; Jaaahaaaa (Le stort!!)..men då syns vi i morgon då... (idioter!!!!)

Idag har jag varit på lite rundtur. Hunnit med Huvudsta, Västra skogen, Kista, Hallonbergen och Sumpan... Crazy... Men jaja det e ju trevligt att se ställen jag inte brukar vara på annars..

Hmm...det gick inte så bra med att vara positiv ;-) Kanske lyckas bättre i nästa...



1 kommentar:

Åsa sa...

Efter två (eller tre) glas vin.... Du låter ju jättepositiv! Och egentligen varför ska man hela tiden vara så bra, så korrekt och såååå artig???!!!