måndag 15 oktober 2007

Måndag...

Det säger bara smack så e helgen över å det e måndag igen... Idag vaknade jag dessutom upp med ont i halsen och förkyld = Skitkul =( Jaja, jag stod ut hela dagen på vfun, hade lite lektioner å så.. Klassläraren är sjuk så jag får leka lite vikarie Det e ju kul. Jag körde hänga gubbe med dem sista kvarten på en av lektionerna De hade aldrig gjort det förrut!!!! Måste man ju göra, det är ju nästan obligatoriskt i skolan!!!

Ååå kom precis på att jag inte gett en kommentar till matchen i lördags... Den var väl ok. Ganska så tråkig. Visst dom vann men.. Å till det som suger fett med den, jag fick lov att springa fram å tillbaks till grannen ett par varv. Min kära prinsessa var där, så jag MISSADE varenda mål!!! Kom tbx ca 1-2 min efter varje... =(

Kan ingen meddela mig nåt trevligt?? Det känns som om mitt liv suger rejält just nu... Skulle behöva få några uppmuntrande ord...


4 kommentarer:

Anonym sa...

Snart är skitmoment 2 över! Det är mycket goda nyheter! Snart ska vi fira din birthday! Snart kommer vi ses varje dag för att skriva den kära c-uppsatsen. Är inte detta goda nyheter, så vet jag inte... Puss!

Anna sa...

Haha..söötis!! Jo, det e väldigt goda nyheter ;-)

Anonym sa...

Så moment 2 är ingen höjdare alltså?? Ujdå... ser inte framemot det då...

Precis, den godaste nyheten av alla är väl din födelsedag som kommer upp snart!!! Och så ska väl vi röra på oss lite imorgonbitti? eller? en promis klarar jag av även om jag känner mig lite skruttig idag...

Anonym sa...

Kom på en till positiv sak!!! Det är CSI Miami ikväll ju! ;-)