torsdag 4 oktober 2007

Underbar höst..so far...

I dag var jag med min svägerska å strosade runt i Vasastan.. Vi satt ute i solen å fikade på..?? Hette det Café 60?? Kanske?? Jaja, det var sååå mysigt!! Tänk om ändå hela hösten kunde få vara så här!!!

Niina min svägerska...

Jag ser helt trött ut!!

Den här veckan har varit jättejobbig och fylld med stress och ångest Har varit sjukt mkt i skolan. Vi blev filmade när vi hade professionella samtal (därav ångest och lite av stressen). Vi skulle sitta två och två i ett litet rum med en jättekamera i, med andra ord heelt omöjligt att "glömma" bort den!!! Man skulle vara med på två samtal, ena gången som samtalsledare (den gången man var nervös över) och andra gången som problemställare. Medans man hade samtalet satt resten av gruppen i rummet brevid och observerade via en monitor, efter fick man kritik och fick (det var SÅÅ snällt!!) titta och granska bandet med opponenterna och läraren. Jag kan lova att de kändes jättenaturligt att ha dessa samtal!!! ;-) Sen e d bara mycket att läsa å skriva å komma ihåg... Jag vll bara börja med C uppsatsen nu!!! Vill inte ha denna kurs..



2 kommentarer:

Åsa sa...

Låter läskigt det där med samtalen... Och att se sig själv!!! Hemskt att höra alla små hemska saker man säger, och se alla felen... hu. Vad har ni för frågeställning? Eller är det hemligt än?

Anonym sa...

http://www.stressfritt.se/

Hittade nåt för dig Anna... Jobb?