tisdag 23 oktober 2007

25 år...

Jaha, så då var man tillslut 25 år.. Ska man jubla eller gråta?? Känner mig sååå otroligt gammal just nu!!!!! Och vad har jag gjort i mitt liv egentligen?? Typ inget!! Då tänker ni, hon har ju fått barn och snart klar med sin utbildning. Visst det e jättegrejer. Ja menar prinsessan e ju det mest underbara i mitt liv men jag menar för BARA MIG...

Har mått som en apa de senaste dagarna och tyvärr så är inte min hals bättre, nu har jag mer ont och känner mig mer förkyld =( . Men på lördag SKA jag må bra för då e d FEST!!!!! Ska bli skitkul!! och e jag fortfarande dålig kommer jag förtränga det med de underbara krafterna från ipren och alvedon, de ska tas tillsammans för bästa resultat.

Nu ska jag sova..hrmm..menar plugga ett tag.. ;-)



4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis igen gumsan! Hoppas att du har haft det bra o att du inte behövt lägga all energi på examinationen... Kram E

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!! Hoppas att du har haft en bra dag =) Du får se till att bli frisk nu tills familjen kommer och firar dej ;)
Kramar!

Anna sa...

Tack så mycket =) Jag lovar att bli frisk Maria!! Nej jag har inte bara behövt jióbba med exan Erika. Å förresten Maria synda att du inte kan komma..=(

Åsa sa...

Tack Anna för en jättefin middag!!! Det var jättegott!