fredag 19 oktober 2007

Usch vad jag har mått dåligt! Är fortfarande inte ok.. Har ont i halsen, förkyld och igår hade jag typ ingen röst!! Blä! slut på självömkandet nu =)

Idag gick jag till Åsa när jag lämnat prinsessan. Hon hade dukat upp en jättemysig frukost.. Riktigt trevligt =) Så där var jag typ hela förmiddagen. Gick sen hem å försökte göra nåt vettigt men var för trött. Det tar på krafterna att inte må bra.

Har haft en målare här hemma i två dagar. Skulle fixa lite.. Kändes lite märkligt att ha han där målandes när jag skulle göra mina vardagssaker... Men han var trevlig som tur var..

Jag e crazybazyberoende av facebook!! Det e helt galet!! Egentligen så e d ju inte ens kul, men ändå så MÅSTE man bara kolla liiite hela tiden =)


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack!
Jag tyckte också att det var mysigt att du kom över. Det gör jag gärna fler gånger! Du kan komma över när du känner för det - ring bara innan så att jag är hemma bara..