onsdag 10 oktober 2007

Vilse i pannkakan...

Har varit helt galet vilsen de senaste dagarna.. Tagit fel på dagar tider och på så sätt inte bara förvirrat mig själv, utan även skapat panik hos andra. När jag helt självsäkert påpekat att det varit torsdag fast det egentligen bara var onsdag.. Å sen alla piiinsamma saker jag sagt!!! Usch lås in mig lixom!! Det börjar så bra i huvudet och precis sekunden jag säger det känns det så rätt. För att sedan sekunden efter förvandlas till nåt helt obegripligt och bara helt märkligt!! Man e bra skum när man e trött... =)

Jag tror jag har blivit lite beroende av facebook...kan man bli det??? I alla fall så drömde jag om det i natt. Fick ett meddelande i form av Fun wall application stil i olika färger... Säger dock inte vem det var ifrån och vad det stod.. Men det var ett trevligt brev kan jag lova ;-) Ibland e d bra trevligt att drömma, då kan ju lixom ALLT hända..på gott och ont...

Tillbringar mina dagar nu i 7 dagar framöver i Kista på vfu.. kul?? Nja, det kan väl diskuteras men det får väl gå. Inte så att jag har nåt val precis. Men det e klart att det e kul!! Fan vad jag gnäller!!! Nu får jag ta å ge mig! Bara positivt från och med nu...eller klarar man/jag det??? det e frågan det...

Nu e d bara två veckor precis tills jag fyller år!! Ska bli kul.. Jag blir som ett barn. Älskar att få presenter å så...Men, det finns alltid ett men. Så MEN med varje ny ålder kommer mer ansvar, nu
ska man lixom vara vuxen helt plötsligt. I vissa fall kanske man e d men... Ja du... Jaja skit samma, längtar iaf. till min fest.. Hoppas den blir rolig. Blir min första riktigt "vuxna" fest... Men det blir nog bra!

Och till sist, har du nu lyckats hålla intresset uppe så länga att du orkade läsa HELA inlägget kan du ju oxå klicka ett par gånger på annonsen så jag tjänar lite pengar =)



1 kommentar:

Åsa sa...

Du vet att jag läser... ;-) Och du... Vilse? Jag tror det är årstiden eller nåt... lika vilse här. Dubbelbokningar, trippelbokningar... snurr snurr...